چشم انداز فعالیت های قرآنی عقیدتی سیاسی فراجا تربیت پلیس تراز انقلاب است

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری مهم ترین چشم انداز فعالیت های قرآنی عقیدتی سیاسی فراجا را اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: هرچند با هدف مطلوب قدری فاصله داریم اما به فضل الهی در مسیر درست قرار گرفته و به آینده روشن بسیار امیدوار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سجاد حبیبی، رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با ایکنا با تشریح اقدامات این نهاد در حوزه قرآنی با اشاره به اینکه مهم ترین فعالیت های قرآنی عقیدتی سیاسی فراجای استان ناظر بر آموزش قرآن است، اظهار کرد: جلسات و کلاس های آموزش و حفظ قرآن کریم برای کارکنان و خانواده های کارکنان به صورت منظم و مستمر در طول سال برگزار می شود.

حبیبی مهم ترین چشم انداز فعالیت های قرآنی عقیدتی سیاسی فراجا را اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت پلیس تراز انقلاب اسلامی و تراز قرآنی دانست و گفت: هرچند با هدف مطلوب قدری فاصله داریم اما به فضل الهی در مسیر درست قرار گرفته و به آینده روشن بسیار امیدوار هستیم.

وی با ذکر اینکه 2 روز در هفته فعالیت های قرآنی ویژه صورت می گیرد، ادامه داد: کلاس های حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه و همچنین آشنایی با ترجمه و درک مفاهیم قرآن کریم در این ایام برگزار می شود.

حبیبی برپایی محافل انس با قرآن کریم را نیز یادآور شد و بیان کرد: در مناسبت های مختلف دینی و ملی، محافل انس با قرآن کریم با حضور پرشور کارکنان و دعوت از قاریان برجسته استانی و کشوری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در طول سال، مسابقات قرآن کریم فراجا در رشته های مختلف حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق، اذان، درک مفاهیم و ... برای کارکنان و خانواده های آنها برگزار می شود.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری تأکید کرد: در بیست ونهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه و ششمین دوره مسابقات خانواده های فراجا، عملکرد استان چهارمحال وبختیاری مطلوب بوده و تعداد 4 خانواده از کارکنان و 2 نفر از کارکنان پایور و وظیفه به مرحله کشوری راه یافتند.

حبیبی بیان کرد: تعامل عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان با نهادهای قرآنی برقرار شده است و از جمله در بهره گیری از ظرفیت اساتید قرآنی و چهره های شاخص قرآنی استان در تمام محافل و مجالس همکاری مؤثر داریم.

وی با اشاره به اعلام فراخوان آثار فرهنگی، ادبی و هنری برای «نخستین همایش ارتقای منزلت نماز نیروهای مسلح» در استان، اظهار کرد: این همایش 21 آبان ماه سال جاری به دبیری و میزبانی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات

captcha